Не попадитесь на накрученные каналы! Узнайте, не накручивает ли канал просмотры или подписчиков Проверить канал на накрутку
Прикрепить Телеграм-аккаунт Прикрепить Телеграм-аккаунт

Телеграм канал «Позитивний бухгалтер «Зроблено» 😉»

Позитивний бухгалтер «Зроблено» 😉
540
778
33
1
6.5K
Як не переплачувати податки. Легально, без перевірок та штрафів.
Як вести звітність ФОП та ТОВ без штрафів та зайвих витрат?

- практичні поради для підприємців
- останні зміни в законодавстві
- типові помилки та як їх уникнути

Зробимо вашу бухгалтерію
Подписчики
Всего
10 410
Сегодня
0
Просмотров на пост
Всего
1 751
ER
Общий
16.82%
Суточный
14.67%
Динамика публикаций
Telemetr - сервис глубокой аналитики
телеграм-каналов
Получите подробную информацию о каждом канале
Отберите самые эффективные каналы для
рекламных размещений, по приросту подписчиков,
ER, количеству просмотров на пост и другим метрикам
Анализируйте рекламные посты
и креативы
Узнайте какие посты лучше сработали,
а какие хуже, даже если их давно удалили
Оценивайте эффективность тематики и контента
Узнайте, какую тематику лучше не рекламировать
на канале, а какая зайдет на ура
Попробовать бесплатно
Показано 7 из 540 постов
Смотреть все посты
Пост от 09.10.2026 12:25
564
0
4
📆 Дедлайни жовтня для ФОП.

Зберігайте, щоб не пропустити важливі дати.
📱 А якщо не любите читати, про все коротко розказала тут:
https://www.youtube.com/shorts/Xc0wTMpobwU

Отже:
📌 ФОП 1, 2 та 3 групи
☑️ До 19 жовтня
сплачуємо ЄСВ за третій квартал: 5 707,02 грн.

📌 ФОП 1 та 2 групи
☑️ До 20 жовтня сплачуємо:
▪️ Єдиний податок для 1 групи — 332,80 грн;
▪️ Єдиний податок для 2 групи — 1 729,40 грн;
▪️ Військовий збір — 864,70 грн.

📌 ФОП 3 групи
У жовтні можна трохи видихнути 😎
Декларація і сплата податків за 3 квартал вже в листопаді. Але краще не затягувати, а зробити все у жовтні:
▪️ До 9 листопада — подати декларацію;
▪️ До 19 листопада — сплатити єдиний податок 5% та військовий збір 1%.

📌 ФОП із найманими працівниками
До 9 листопада потрібно подати Податковий розрахунок за 3 квартал.
⚠️ Ще один важливий момент! У 2026 році з’явився новий звіт щодо внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю. Подавати необхідно всім ФОП, які мають найманих працівників. Звітуємо до 9 листопада за 1, 2 та 3 квартали 2026 року.

👨‍💻 Якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
❤ 8
👍 2
👏 1
🙏 1
Пост от 06.10.2026 12:19
468
0
2
📣 Новий звіт вже доступний в електронному кабінеті!

Мова йде про звіт про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю.

Що важливо знати 👇
📌 Звіт подається за I, II та III квартали 2026 року.
📆 Крайній термін - 9 листопада 2026 року.

Цей звіт подають всі в кого є наймані працівники. При чому маємо відзвітувати одразу за три квартали 2026 року.
Проте, якщо у Вас менше 8 працівників, то звітуємо у спрощеному форматі. І по факту просто подаємо майже пустий звіт.

💻 Форми для подання:
🔹 F0500701 - для ФОП
🔹 J0500701 - для юридичних осіб

Тож якщо цей звіт стосується Вашого бізнесу, то не відкладайте до останнього дня

👨‍💻 Якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
❤ 5
👍 3
🙏 1
Пост от 01.10.2026 10:29
161
2
3
📣 Жовтень для ФОП: податки, звітність і важливі зміни

Прийшов жовтень, а з ним і новий звітній період. І тут є кілька моментів, які ФОП краще не пропустити 👀

У новому відео розібрали:
🔹 Звітність (що і коли подавати та що змінилося);
🔹 Податки ФОП 1, 2 та 3 груп (що потрібно сплатити);
🔹 ПДВ для ФОП (без страшилок);
🔹 Дроблення бізнесу (на що звернути увагу, щоб не створити собі проблем).

Дивитись тут:
📱 https://youtu.be/4AsfGGGtxE4

👨‍💻 Якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
❤ 2
👍 1
👏 1
Пост от 25.09.2026 17:56
532
0
3
🔎 Три перевірки, які покажуть, чи все гаразд з Вашою бухгалтерією

Фрази «все сплачено» і «звіт відправили» звучать заспокійливо.

Але краще витратити 15 хвилин і перевірити це документально.

✅ 1. Перевірте стан розрахунків з бюджетом
Зайдіть в Електронний кабінет платника та перегляньте:
- чи немає податкового боргу;
- чи правильно зараховані платежі;
- чи немає незрозумілої переплати.

Платіжна квитанція банку підтверджує відправлення грошей, але важливо також переконатися, що платіж правильно зарахувала податкова.

✅ 2. Знайдіть підтвердження прийняття звітності
Для кожного поданого звіту має бути підтвердження, що його прийнято.
Статус «відправлено» ще не означає «прийнято» податковою.
Перевірте саме квитанцію №2.

✅ 3. Звірте гроші з обліком і документами
Порівняйте:
- надходження за банківською випискою;
- готівкові та розрахункові операції;
- дані обліку доходів;
- рахунки, акти, накладні та інші первинні документи.

Якщо суми не збігаються або частину платежів неможливо пояснити документами - це потрібно виправ ти до подання звітності.

📌 Важливо: перелік податків, звітів і документів залежить від системи оподаткування, ПДВ, працівників та виду діяльності.

Не хочете самостійно розбиратися, де шукати квитанції та як звіряти платежі?

Напишіть у бот слово «ПЕРЕВІРКА»:

👉 telemetr.me/Zrobleno_bot

Команда «Зроблено» підкаже, які документи підготувати для первинної перевірки бухгалтерії.
❤ 5
👍 5
🙏 2
Пост от 23.09.2026 10:13
455
0
3
💄Продаєте косметику? Видихаємо. Але ненадовго

Є хороша новина: час на підготовку продовжили.

Уряд змінив строки для косметичної продукції: дату обов'язкової нотифікації косметики перенесено на 31 липня 2027 року.

Тобто у бізнесу з’явився ще майже рік, щоб спокійно підготуватися до нових вимог.
Але ми б не радили відкладати це «до наступного літа».

❓ Що саме змінилося і кого це стосується - коротко розповіли у новому Shorts. Дивіться відео:
📱 https://youtube.com/shorts/8XrQjwWSSu8

👨‍💻 Якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
👍 4
❤ 2
👏 2
Пост от 22.09.2026 14:33
242
0
3
❓ ФОП виїхав за кордон. Що з податковим резиденством України у 2026 році?

Дуже велика частина населення України з 2022 року виїхали за кордон. І багато з них продовжують вести бізнес як ФОП в Україні. Питання, яке виникає майже у всіх: якщо я живу в іншій країні, чи я ще податковий резидент України?

Податковий кодекс містить чітке правило: якщо особа зареєстрована як ФОП, цього факту достатньо, щоб вважати її податковим резидентом України.

Тобто де б Ви не перебували (у Польщі, Чехії, Італії чи будь-якій іншій країні), поки у Вас є діючий ФОП, Ви залишаєтеся податковим резидентом України і зобов’язані платити тут податки зі своїх доходів.

📌 Податковий розрахунок такий:
▫️ Отримуєте дохід як ФОП: платите податок за ставкою своєї групи єдиного податку.
▫️ Якщо паралельно отримуєте будь-який інший дохід за кордоном як фізична особа: маєте задекларувати його в Україні та сплатити 18% ПДФО + 5% військового збору. Разом 23%.

Це стосується, наприклад, зарплати від іноземного роботодавця, дивідендів від іноземних активів, доходу від оренди нерухомості за кордоном та інших виплат, отриманих не через Ваш ФОП.

⚠️ Але є важливий вийняток, який діє зараз. Це воєнна пільга.
Якщо податкова дізнається про іноземний дохід, що не перевищує 250 000 доларів, у межах воєнного стану - це не є підставою для автоматичного донарахування податків. Ця норма дає певний захист, але не є постійною і не скасовує обов’язку декларування.

❗️ Та є ще фактор подвійного оподаткування:
Якщо країна Вашого фактичного проживання теж визнає Вас своїм податковим резидентом - виникає ситуація подвійного резиденства. Обидві держави вважають, що Ви маєте платити їм податки з усіх своїх доходів.
Багато країн ЄС застосовують критерій 183 днів для визначення резиденства.

Тож сам факт, що Ви виїхали за кордон і проживаєте там, ще не означає автоматичну втрату податкового резидентства України.

І тут важливо не плутати дві речі: ФОП в Україні ≠ автоматично «всі доходи оподатковуються як ФОП». Доходи від іноземного роботодавця, оренди, дивідендів тощо можуть мати зовсім інший порядок оподаткування.

Тому якщо Ви ФОП і проживаєте за кордоном - не варто орієнтуватися лише на правило «183 дні» або на сам факт реєстрації ФОП. Треба дивитися на всю ситуацію в комплексі.

👨‍💻 Якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
👍 5
❤ 1
🙏 1
Пост от 21.09.2026 14:10
866
0
6
🔈 Податки для ФОП у 2027 році: що зміниться?

Кабмін вніс до Ради проект Держбюджету на 2027 рік. У ньому заклали нові розмри мінімальної зарплати та прожиткового мінімуму. А cаме від них залежать ЄСВ, єдиний податок, військовий збір і ліміти для ФОП.

Якщо ці показники затвердять у запропонованому розмірі, з 1 січня 2027 року матимемо наступне:
💰 Мінімальна зарплата — 9 546 грн
👤 Прожитковий мінімум для працездатних — 3 691 грн

А тепер що це означає саме для ФОП 👇
1️⃣ ЄСВ
Мінімальний ЄСВ становитиме: 2 100,12 грн на місяць або 6 300,36 грн за квартал.

2️⃣ Ліміти доходу ФОП на єдиному податку:
Залежно від групи:
🔹 1 група — 1 594 182 грн на рік
🔹 2 група — 7 961 364 грн на рік
🔹 3 група — 11 140 182 грн на рік

3️⃣ Єдиний податок
🔹 1 група — 369,10 грн/місяць
🔹 2 група — 1 909,20 грн/місяць
🔹 3 група — 5% від доходу. Тут без змін.

4️⃣ Військовий збір
🔹 Для 1 та 2 групи — 954,60 грн/місяць.
🔹 Для 3 групи — 1% від доходу.

⚠️ Але! Поки що це саме розрахунки за показниками, закладеними в проєкті Держбюджету на 2027 рік. Остаточні цифри будуть відомі після ухвалення.

Тому зберігайте пост, а ми стежитимемо за змінами й напишемо, коли цифри стануть остаточними.

👨‍💻 А якщо залишились запитання, задати їх бухгалтеру завжди можна ось тут: telemetr.me/Zrobleno_bot
❤ 12
👍 5
🙏 2
👌 1
Смотреть все посты