▶️ سیزد میخواهد #آمریکا را به پایتخت #کریپتو تبدیل کند.
🔹سیزد بنیانگذار بایننس اعلام کرد که قصد دارد خدمات بیشتری در حوزه کریپتو را به آمریکا بیاورد» و به تبدیل آمریکا به پایتخت جهانی ارزهای دیجیتال کمک کند.
🔹او معتقد است که بایننس آمریکا میتواند نقدینگی معاملهگران آمریکایی را بهطور چشمگیری افزایش دهد.
اوپن اینترست (مجموع قراردادهای باز) اتریوم در معاملات فیوچرز بایننس به پایینترین سطح خود در بیش از ۳ ماه اخیر رسیده و حدود ۴.۱۶ میلیارد دلار شده است.
کاهش اوپن اینترست نشان میدهد فعالیت در بازار فیوچرز اتریوم کمتر شده؛ این شاخص در ماههای قبل بالای ۷ میلیارد دلار بود اما همزمان با افت قیمت ETH روند نزولی گرفته است!