🔺🔻 حق 2 میلیون کرمانشاهی زیر پای «بانک شهر» و «بانک گردشگری»؛ تذکر شدید استاندار به 2 بانک
🔺باید این 2 بانک توضیح بدهند پول استان کرمانشاه را کجا برده اند؟
🔺استاندار کرمانشاه با انتقاد تند از عملکرد بانک شهر و بانک گردشگری، به این دو بانک درباره عمل نکردن به تعهداتشان در قبال منابع استان تذکر شدید داد.
🔺وی با تأکید بر اینکه «این پول و منابع، حق مردم کرمانشاه با دو میلیون جمعیت است»، تصریح کرد بانکها موظفاند منابع خود را در مسیر توسعه استان و پرداخت تسهیلات به مردم به کار بگیرند و نمیتوانند نسبت به این حق قانونی بیتفاوت باشند.
🔺 رئیس اداره بهرهبرداری، کشت و توسعه گیاهان دارویی استان کرمانشاه از آغاز برداشت سقز در سه شهرستان استان خبر داد و گفت: امسال برداشت این محصول در گیلانغرب، سرپلذهاب و دالاهو انجام میشود.