خدایی اگه جاها عوض میشد و کریس جام جهانی داشت و مسی نداشت
دوس داشتم مسی ببره
این جام اخر اصلا دیگ تعصبی بازی معنا نداره فقط باید از بازیشون لذت برد
به شخصه لذت میبرم که مسی تو ۳۹ سالگی بازم سوپره
شکیرا
به تو افتخار میکنم لئو و به تمام چیزهایی که برای خانوادهات ، کشورت و همه مردم آمریکای لاتین به دست آوردهای. تلاش ، تعهد و پشتکارت الهامبخش افراد زیادی است. به درخشش و موفقیتت ادامه بده.»