Телеграм канал ''




830 подписчиков
21 просмотров на пост


Детальная рекламная статистика будет доступна после прохождения простой процедуры регистрации


Что это дает?
  • Детальная аналитика 717'417 каналов
  • Доступ к 258'519'634 рекламных постов
  • Поиск по 1'083'436'776 постам
  • Отдача с каждой купленной рекламы
  • Графики динамики изменения показателей канала
  • Где и как размещался канал
  • Детальная статистика по подпискам и отпискам
Telemetr.me

Telemetr.me Подписаться

Аналитика телеграм-каналов - обновления инструмента, новости рынка.

Найдено 20 постов

👤 #râra. aku sed hadeh

🧸 : nape ni ra? sape buat? meh alie sepak dia
👤 #ourec penat

🧸 : penat knp? take a rest and remember your health matter the most especially yr mental health. it's okay to ignore others and focus on yrself. hope you'll feel better soon :(💗
👤 #𝐉𝐊💀 emm...ga ada yang menarik c hari ini, btw kemana ajaa ?

🧸 : hope yr day will get better. ga kemana mana cuman lagi sibuk ujian hehe
👤 ♪.ɞ͠ⅼⅼàֶ . alie jarang kelihatan, kamu kemana saja :(

🧸 : ada kokk cuman lagi sibuk bngt makanya jrg up
👤 #viynæ kangen kamu jugaaa

🧸 : avv lucunyaa kamuu 💗💗
FIFIY — HAHAHAHA sy masih anggap kamu budak kecik yg comel
kies alaa, lucu sprti selalu laa. alie ada je cuma ndatau mau up apa sini 😞
📝 hi loafies. missing you guys every single day. anything u wanna tell me?

👤 #𝓐𝐮𝐫𝐞𝐥. emo ngn alight motion, tkleh nk export 😞. btw be happy kak lielie 💗.

👤 #râra. aku sed hadeh

👤 #ourec penat

👤 #𝐉𝐊💀 emm...ga ada yang menarik c hari ini, btw kemana ajaa ?

👤 ♪.ɞ͠ⅼⅼàֶ . alie jarang kelihatan, kamu kemana saja :(

👤 KANGEN ALIE JADI BUNAA' 😿

👤 #viynæ kangen kamu jugaaa

👤 #ayki. sy ni ndatau mau ungkap sprti apa lagi, setiap hari tunggu alie on dekat ch

👤 rinduu juga :(

👥 9 people have voted so far.
📖 Anonymous Board
∧_∧
(。•ω•。)つ━☆・*。
⊂   ノ    ・゜+.
しーJ   °。+ *´¨)
         .· ´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
       ✧  (¸.·´ (¸.·'* ☆

((🔔))°ding-dong..!
u've got a new message!

┌─────────────────┐  
-ˋˏ To : t.me/prttyji007, Cally ˎˊ-
‎ From : Midnight, Ileana Leonora
└─────────────────┘

╱‌ ♡‌!‹ RENJUN: awal kenal kamu anaknya pemalu dan pendiem banget anaknya + sifat mu tuh lucu aku sangat amat suka!

╱‌ ♡‌!‹ CAKEP: kamu manis banget, pacaran yuk neng

╱‌ ♡‌!‹ BENER: Cally: guess what
Ileana : what
Cally: i love you
Ileana : O:

╱‌ ♡‌!‹ DHA: 8,6/10 cantik seperti biasanya! + ship w/Beomgyu

♡━━━━━━━━━━━━━━━♡
Web-страница:
cally.
@sephoricgyu
my anger issues everytime org edit pakai gmbr from bubble or universe : 📈📈📈

yeah call me cerewet or anything but u know it was from paid content and u know the rules right? paid content are not for public and can't use them for editing purposes. byk lagi gmbr diorg yg elok from ig and twt takkan tu pun nak kene ajar kan?
halo loafies tolong boleh?
https://vt.tiktok.com/ZSd779mNB/?k=1
like and c-link hehe kalau mau moots comment yyaa, makasih ayangie 💗💗
siapa yg kgn 🙋🏻‍♀

Найдено 20 постов