Каталог каналов Мои подборки Мои каналы Поиск постов Рекламные посты
Инструменты
Каталог TGAds Мониторинг Детальная статистика Анализ аудитории Бот аналитики
Полезная информация
Инструкция Telemetr Документация к API Чат Telemetr
Полезные сервисы

Не попадитесь на накрученные каналы! Узнайте, не накручивает ли канал просмотры или подписчиков Проверить канал на накрутку
Прикрепить Телеграм-аккаунт Прикрепить Телеграм-аккаунт

Телеграм канал «- Expressive art .»

- Expressive art .
134
0
127
0
119
: @wr_Youssef

- كُل ما يعبر عنك ويشبهك .
Подписчики
Всего
302
Сегодня
0
Просмотров на пост
Всего
12
ER
Общий
1.98%
Суточный
4%
Динамика публикаций
Telemetr - сервис глубокой аналитики
телеграм-каналов
Получите подробную информацию о каждом канале
Отберите самые эффективные каналы для
рекламных размещений, по приросту подписчиков,
ER, количеству просмотров на пост и другим метрикам
Анализируйте рекламные посты
и креативы
Узнайте какие посты лучше сработали,
а какие хуже, даже если их давно удалили
Оценивайте эффективность тематики и контента
Узнайте, какую тематику лучше не рекламировать
на канале, а какая зайдет на ура
Попробовать бесплатно
Показано 3 из 134 постов
Смотреть все посты
Пост от 22.06.2026 16:46
3
0
1
تِعبت مِن كتر ما حاولت و حسيت انك بِتعافر علي الفَاضي .. مِستعصية مَعاك و تَملي شُعورك انك مكسبتش اي حاجة حاولت عشانها عمره مَا فارقك ، حَبيت اقولك ان احيانا مَجهودك دا بيبقي كِنز الرِحلة نَفسه ، انا فاهم ان لذة اداراك الانسان لـ الي بيحلم بيه لا تُقارن بـ اي شعور تَاني ، لَكن اوقات احلامنا مَهما كُنا شايفنها مُناسبة مِش بتحقق ، مش تَقصير مننا لكن دا قدر و مكتوب و خطة ربنا قَبل اي شيئ ، عارف انك جايب آخرك و مِش مِقصر و إياك مَتبقاش فخور بِنفسك و بـ الي بتحاول عشانه ، بس افتكر شعور الوصول مُؤقت و لَذته مش بتدوم ، مش هتفتكر وقت ما وصلت علي قد ما هتفتكر قد اية تعبت ، عَشان كدا استمتع برحلتك و مَتنساش ان المُحاولة عِبادة و بُطولة مَهما كَانت النتيجة و الله المستعان "
Пост от 09.06.2026 00:09
6
0
1
كل اللي فات كان كلام وعّدي ، من غير ما يتحقق منه أي حاجة ، عشان كده كنت اتمني اكون فاهم ان في اوقات كتير الكلام بيتقال تحت تأثير شعور مؤقت او في لحظة بعينها ، سواء كان وعد أو خطة للمستقبل ، و مش معنى احساسك وقتها ان نية الشخص صادقة .. يبقي ان كل اللي اتقال هيبقى حقيقة او هيحصل فعلاً ، احياناً الكلام بيطلع في أوقات مفيهاش اي ضغط ، وفي ظروف جميلة مليانة مشاعر وحماس ، لكن اول ما ييجي اختبار حقيقي او مسؤولية فعلية ، بيحصل ساعتها الي كنت بتخاف منه ، و بتكون النتيجة صفر ، وكل اللي اتقال قبل كده مكنش اكتر من ادرينالين زيادة و حمَاس في المخ عشان الحالة الكويسة الي كان فيها لكن متعملش بيه .
وده خلاني افهم اني مستفدتش شيئ من المعاندة او التمسك بالكلام لمجرد اني عايز أصدقه. واتعلمت ان الحقيقة مش في اللي بيتقال، لكن في اللي بيتعمل ، و ان اي كلام مهما كان جميل او مقنع ، قيمته الحقيقية بتبان عند اول اختبار"
Пост от 28.05.2026 00:53
1
0
0
Perhaps in another life , we’re still together 🖤”
Смотреть все посты