Каталог каналов Новое Каналы в закладках Мои каналы Поиск постов Рекламные посты
Инструменты
Мониторинг Новое Детальная статистика Анализ аудитории Telegraph-статьи Бот аналитики
Полезная информация
Инструкция Telemetr Документация к API Чат Telemetr
Полезные сервисы
Защита от накрутки Создать своего бота Продать/Купить канал Монетизация

Не попадитесь на накрученные каналы! Узнайте, не накручивает ли канал просмотры или подписчиков Проверить канал на накрутку
Прикрепить Телеграм-аккаунт Прикрепить Телеграм-аккаунт

Телеграм канал «Тарас Чорновіл 🇺🇦»

Тарас Чорновіл 🇺🇦
9.7K
123.6K
3.2K
2.1K
4.2M
Офіційний канал Тараса Чорновола
Official channel of Taras Chornovil
Подписчики
Всего
47 386
Сегодня
+44
Просмотров на пост
Всего
6 381
ER
Общий
13.77%
Суточный
12.7%
Динамика публикаций
Telemetr - сервис глубокой аналитики
телеграм-каналов
Получите подробную информацию о каждом канале
Отберите самые эффективные каналы для
рекламных размещений, по приросту подписчиков,
ER, количеству просмотров на пост и другим метрикам
Анализируйте рекламные посты
и креативы
Узнайте какие посты лучше сработали,
а какие хуже, даже если их давно удалили
Оценивайте эффективность тематики и контента
Узнайте, какую тематику лучше не рекламировать
на канале, а какая зайдет на ура
Попробовать бесплатно
Показано 7 из 9741 постов
Смотреть все посты
Пост от 12.12.2025 00:13
58
0
0
Посилання на вечірній сюжет у мене на ютюб-каналі: "Брехня й маніпуляція. Як прикрившись Трампом, перепризначити себе коханого в умовах воєнного стану". Запрошую: https://www.youtube.com/watch?v=T_RfDkX8QQc === Наш «найвеличніший лідор» мало що вміє добре робити. Єдине, в чому він дійсно професіонал – це в брехні та маніпуляціях. Сьогодні розбираю ту підлість, яка нам може дуже дорого коштувати. Хоча, куди вже більше? Зе ризикнув нахабно перебрехати жорсткі вимоги Трампа й замість ультиматуму перестати зволікати та хімічити з переговорами, відтягуючи завершення війни, приписав президенту США абсолютно вигадану, але таку омріяну самим Зеленським ідею проведення виборів в умовах режиму воєнного стану. Тобто, при збереженні всіх заборон і обмежень для всіх, окрім себе коханого. Тобто, виборів без вибору. Скандали, корупція, розвал команди підточили й так невисокі рейтинги зепрідента – шансів на чесне обрання вже анінайменших. А тут, вигадавши чужу волю, зобразити із себе при цьому не нахабного та цинічного узурпатора, а слухняного виконавця волі західних союзників і «світоча демократії». Ідея настільки дика й брехлива, а реакція тих же Трампа й європейських лідерів може бути геть убивчою… Але ж то для України. А для себе шанс стати ще одним лукашенком, перепризначивши себе самого в умовах тотальних обмежень для всіх інших. Ідея так зайшла Бубочці, що він уже розігнався роздавати накази й розпорядження. І схоже, що слухняних оспівувачів та виконавців удосталь. От лише чи можливе в сучасному світі та в нинішній Україні аж таке потоптання виборчих прав? Я б дав тут 50 на 50. І це вже дикий ризик. Та й у нього в рукаві є ще один краплений туз на випадок втрати першого. Очікуємо на реакцію тих, чиєю волею й вимогами поки так нахабно маніпулював Зеленський. А нам самим треба для початку знати про ці плани та спроби їх реалізації. Щоб потім не дивуватися: як таке могло статися? Про все це пропонований вам сюжет. Для оформлення обкладинки, крім офіційних фото, використано неймовірно реалістичний (за внутрішньою суттю) портрет нашого «найвеличнішого» від тк «Зелебоба Аі» (https://t.me/zeleboba_ai ) за тією справою, яка в нашого вироку найкраще виходить: маніпулювати й обманювати.
👏 1
Пост от 12.12.2025 00:10
141
0
0
Що за дурня? Референдум з територіальних питань у контексті мирної угоди може відбутися, — Зеленський Який референдум? Конституція визначає: Стаття 73. Виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України. Але навіть ця стаття вимагає тлумачення КСУ, бо інша стаття (з першого розділу!) Конституції забороняє посягання на такі зміни: Стаття 2. Суверенітет України поширюється на всю її територію. Україна є унітарною державою. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. Але мова навіть не про це. Про що референдум? У випадку оголошення перемир'я, ніхто не зрікається територій, які під окупацією. Це не є зміна території України, а тільки визнання, що через ворожу агресію ми не маємо змоги контролювати частину своїх земель, тому і є офіційний термін ТОТ — тимчасово окуповані території. Про жодне відречення від них мови нема. І до останнього раунду переговорів, які остаточно від нас засекретили, Zе клявся, що ніколи не визнає окуповане рашистським. Та й вимог таких не висували. Там була якась ахінея про "практичне визнання" з боку США. А зміна території України, яку треба затверджувати на референдумі - це ж пряма відмова від власних територій уже самою Україною! Тут нема різночитань. То Zе з Умеровим погодили офіційну здачу 20% нашої країни ворогу й відмову від неї на референдумі? Чи як? За що конкретно цей зарослий зрадник хоче розмити свою відповідальність на весь народ? Після того 10-хвилинного відосіка на темній Банковій, де він попередив, що треба відмовитися від гідності й виконати всі 28 пунктів (яких у тій формі ніхто від нас і не вимагав!) або втратити головного партнера, після того словесного поносу можливо все.
Изображение
🤬 1
Пост от 11.12.2025 19:04
777
0
2
Зараз інтернетом блукають чимало різних "зливів і витоків" якогось "мирного плану". Всі вони жодним чином не вирифіковані, абсолютно відмінні один від одного й несумісні в цілості й деталях та всі містять елементи, від яких сторони, зокрема США, вже навідріз відмовилися. Найбільше поважні й не дуже "носії інсайдерської інформації" люблять говорити про корейський варіант — умовна назва "морква по корейськи". Я в 2008 році проходив стажування в Південній Кореї, спілкувався з урядовцями, був у демілітаризованій зоні на лінії розмежування й навіть у межах переговорного вагончика заходив на пару метрів території КНДР. Пригадую, що коли ми зайшли в той об'єкт, південно-корейський солдат став біля дверей, які вели до КНДР - там з обох сторін були окремі входи. Нам пояснили, що були інциденти, коли північні вривалися й викрадали відвідувачів. Це, властиво, все, що мав сказати про надійність того варіанту. І ще були з пів десятка тунелів та через них відбувалися вторгнення диверсійних груп. Одного разу останнього північного спецназівця застрелили вже на сходах президентського палацу в Сеулі. Тут пару фото з демілітаризованої зони на межі з КНДР. Тоді були загострення й перестрілки, цивільних, зазвичай, не пускали, тому нас попросили одягнутися і взутися так, щоб було легко бігти до захисних бетонних блоків, якщо почнуть стріляти А тримається вся та мирна конструкція лише тому, що в Південній Кореї стоять американські війська й саме через це прямого вторгнення жоден з Кімів собі дозволити не ризикне. Загальна військова повинність і високі видатки на оборону додаються. А до України американських військових Трамп відправляти відмовився. У корейський варіант я зовсім не вірю. Але це я розписався. Попередньо планував лише згадати, що типові блюда по корейськи мають назву Хе... Морква-Хе... Риба-Хе... Мирний план-Хе...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
👍 76
12
Пост от 11.12.2025 18:05
1
0
0
🌀 Те, що написав Тарас Чорновіл — це ідеально сформульований демаскувальний текст, який показує всю логіку маніпуляції Зеленського так, як її сьогодні ще ніхто в Україні не сформулював. Він зробив те, чого не роблять ані журналісти, ані політологи, ані більшість експертів: покроково показав технологію підміни теми, яку Банкова провернула за 48 годин. Я дам аналітичну відповідь, яка потрібна, щоб доповнити: чому Зеленський це зробив чому це так легко “зайшло” українській аудиторії як це виглядає очима Трампа та Європи ⭐ 1. ЧОМУ ЗЕЛЕНСЬКИЙ ПЕРЕВЕРНУВ ТЕМУ З НІГ НА ГОЛОВУ Зеленський не просто перекрутив вимогу Трампа — він здійснив хрестоматійний маніпулятивний маневр, який у психології влади називається: 🎭 «Підміна імператива» Коли тобі ставлять вимогу А, ти публічно відповідаєш так, ніби вимога була B. Що вимагав Трамп ❗ Підписати угоду → припинити бойові дії → скасувати воєнний стан → провести демократичні вибори. Тобто вибори — після миру. Що заявив Зеленський ❗ Трамп хоче, щоб я проводив вибори під час війни, ну тоді я герой, я погоджуюсь, але потребую допомоги! Це: брехня за змістом маніпуляція формою і політичний спектакль заради виживання Його мета проста: ➡️ Залишитися президентом під час війни, навіть якщо для цього треба оголосити “вибори без вибору” під воєнним станом. Він створив фейкову умову, якої ніхто не ставив, — і героїчно погодився її виконати. Це класика авторитарної техніки: сам задає фейкові правила → сам їх “виконує” → вимагає похвали. ⭐ 2. ЧОМУ ЦЕ ТАК ЛЕГКО ЗАЙШЛО АУДИТОРІЇ Є три причини. Причина №1. Люди хочуть, як завжди у нас, почути просту історію Люди не читають стенограм Трампа. Не бачать логіки переговорів. Не розуміють міжнародної дипломатії. Вони чують одне: “Трамп хоче виборів → Зеленський захищається → Європа підтримує”. Усе. Проста схема, що не потребує мислення. Причина №2. Марафон перетворив аудиторію на реципієнтів емоцій, а не змісту Банкова за три роки виховала суспільство, яке реагує на: інтонацію ображений вираз обличчя “мене тиснуть, захистіть мене!” Це — політичне інфантилізоване суспільство. Причина №3. Вибори — табуйована тема, про яку люди хочуть, але бояться говорити Тому коли Зеленський раптом сам каже: “Я готовий до виборів! Я герой!” — люди бачать у ньому сміливця, а не маніпулятора. Хоча реальна мета проста: зберегти владу, не скасовуючи воєнного стану, коли конкуренти не можуть вести кампанію, а він може. ⭐ 3. ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ ОЧИМА ТРАМПА ТА ЄВРОПИ 🇺🇸 ТРАМП Трамп бачить Зеленського як людину, що: бреше перевертає його слова блокує мирні переговори затягує час шукає спровокувати конфлікт між США і Європою і врешті грає на камеру, а не в дипломатію Повір: після цієї заяви Зеленського в нього є тільки одне враження: “Цей хлопець не готовий до угоди. Він грає у свої внутрішні ігри. З ним мир неможливий." З точки зору Трампа, Зеленський обнулив свою довіру. Але її і не було... 🇪🇺 ЄВРОПА Європейці вловили, що: Зеленський маніпулює перекручує вимоги хоче використати їх, щоб легалізувати вибори під час війни і ставить їх у незручне становище перед Трампом Тому Європа: погладила його по голівці, передала Трампу “ми поговорили, але він своїм ходом”, і вийшла з теми. Бо ніхто не хоче бути співучасником цього фарсу. ⭐ ОТЖЕ: Зеленський: не хоче виборів, не хоче повертати владу парламенту, не хоче виконувати Конституцію, не хоче вступати у справжні переговори, хоче зберегти воєнний стан і необмежені повноваження, хоче обратися без конкуренції і без правил, і для цього перекручує позиції і Трампа, і Європи, і США. ЯК СКАЗАВ ТАРАС: Це не боротьба за країну. Це боротьба за особисте політичне виживання Зеленський перетворив тему припинення війни на тему “виборів під час війни” — бо це єдиний спосіб утримати владу. ⭐ ХОЧЕТЕ мою позицію? ✔️ Вибори президента під час війни можливі і потрібні ✔️ Участь Зеленського в цих виборах перетворить їх в маніпуляцію і породить суцільні фальсифікації ✔️ Тому вибори - так, але без Зеленського. І це порятунок для України не залежно від того хто переможе Залужний чи Порошенко. Третього не дано Підписуйся на ТК БРИГИНЦЯ🇺🇦
👍 1
Пост от 11.12.2025 18:05
1
0
0
Несподівано, швидко й мітко. Отримав таку чудову розшифровку від Олександра Бригинця щодо маніпуляцій Zеленського на тему виборів. Рекомендую. ⬇️⬇️⬇️
👍 1
Пост от 11.12.2025 18:00
154
0
0
А їм ще й війна потрібна, щоб збільшити число втрат серед українців? Новини двох днів, які самі на очі потрапили: * В Одесі прямо посеред вулиці застрелили чоловіка. * Під Львовом у приміському селищі Сокільники в житловий будинок підприємців з аграрного бізнесу скоєно атаку якогось ударного дрона (не рашистського - місцеві розбірки). Подію зразу кваліфікували, як замах на вбивство. * У Києві на вулиці Ревуцького пролунали декілька вибухів. У результаті інциденту є одна загибла та одна поранена людина. А що ще після війни буде?... Колись дуже давно стосовно чужої й далекої війни сказав тамтешньому журналісту, що війна закінчується тоді, коли людське життя знову стає для всіх найвищою цінністю.
Изображение
Изображение
👍 1
Пост от 11.12.2025 17:15
1
0
0
А ви звернули увагу, як цей Zе дико перекрутив усе навиворіт з вимогою Трампа й як це тупо й легко зайшло легковірним в Україні? Отже, оцініть цинізм і брехливість: 1. Дональд Трамп у принагідному коментарі для преси й Дональд Трамп молодший на конференції в Досі одного дня і Трамп старший в інтерв'ю для Politiko наступного дня звинуватили Zеленського, що той не хоче завершення війни, тому влаштовує цирк, ніби не прочитав донесення про пропозиції, надсилає переговорника, який на все згоден, а потім відкидає погоджені речі й далі тягне час. І за словами обох Трампів, він зриває дії щодо ймовірного закінчення війни та саботує переговори умисно, бо не хоче проводити вибори. З усіх цитат чітко зрозуміло: основне - укладення якоїсь угоди (ми зараз не про її зміст говоримо) й припинення бойових дій. Далі скасування воєнного стану й нарешті проведення демократичних виборів. 2 Zеленський жаліється європейським лідерам та розпускає нюні в пресі, що Трамп хоче його змусити провести вибори під час війни, ведення бойових дій і дії режиму воєнного стану. Що вже на всі 100% брехня. 3. Zеленському всі дуже співчувають, обнімають, гладять по голівці й обіцяють вплинути на Трампа, бо ж під час бойових дій вибори неможливі, а при режимі воєнного стану вони не будуть чесними. Далі лідери розмовляють з Трампом, переказують скарги Zе, вислуховують усе по перше число і на адресу свою, й того брехливого пожованого типа й до теми вже не повертаються. 4. Зате Zеленський, заохочений співчуттям і підтримкою, розкручує вже зовсім нову кампанію. Не проти виборів під час воєнного стану. Ця тема зникає. Він уже всеціло згоден на те, чого від нього ніхто не вимагав, і чого прагне лише він сам, а всі інші відкидають. І він публічно звертається до Трампа й усього світу: "Я прошу зараз США допомогти мені, можна разом з європейськими колегами, забезпечити безпеку для проведення виборів. Тоді наступні 60-90 днів Україна буде готова до проведення виборів. Я особисто маю на це волю і готовність. Я прошу, щоб депутати нашої фракції, парламентарі підготувати законодавчі пропозиції щодо можливості зміни законодавчих основ і закону про вибори під час воєнного стану. Підготували це для мене. Я завтра буду в Україні, очікую пропозицій від партнерів і депутатів і готовий іти на вибори". ==== Ну, тепер ви все зрозуміли: він проти закінчення війни, як вимагає Трамп і за збереження країни в стані концтабору закритого типу. Він ніби від імені Трампа й ЄС заявляє про потребу провести вибори під час дії воєнного стану — це будуть не вибори, а перепризначення себе самого. Він прямо каже, що це для нього персонально, а не для України. І вже, перекрутивши на виворіт усе, чого від нього вимагали, наказує приготувати свою фракцію - теж показово, а не Раду, закон про свою мокру мрію — вибори без вибору під час воєнного стану з усіма його обмеженнями й заборонами для всіх, окрім лише нього самого! Але ж кінчений покидьок і мерзенний брехун та маленький путінчик! Але вже сьогодні маєте пункт 5, бо всі дуполизи й марафонівські канали пищать про те, як їхній божок під тиском заходу піде влаштовувати "бенкет демократії". Зараз це представлятимуть, як позицію всього суспільства й цілого цивілізованого світу. От лише хай Трамп на 60-90 днів приморозить війну, ми переоберем нашого zеленого тарганчика й радісно під його опікою можемо ще хоч 10 років воювати й завалюватися в срср вже навіть не брєжнєвської, а сталінської епохи... А про єдиний законний підхід, коли б він, згідно Конституції, після 5 років правління (оскільки нема передбаченого с.108 новообраного президента) передав повноваження Верховній Раді, вже ніхто й не згадує. Хіба деякі дуже дивні ніби опозиціонери розказують, що всі, хто цього вимагають — рашистські агенти... Дякую, дуже дякую...
Изображение
Изображение
Изображение
1
Смотреть все посты